OptimusPrime biraz ağlıyor tabi ama öyle neresi kesilecek kadar ağlamadı dAha çok ağlar diye düşünüyordum. Bize bir damla verdi günde 3 kere sıkın deldiğimiz yere dedi ilk bir kaç gün dikkat ettim ama sonra unuttum ara ara sıktım. Arada küpeyi elinizle hareket ettirin dedi eline krem sürüp öyle yaptım . Onların taktığı küpe bir kaç ay kalsın demişti sonra Altun küpe takın dedi öyle yaptık bir sıkıntımız olmadı ikisinde de şükür . Öyle çekiştirmedi de hiç büyük kızım 4 yaşında zaten hala bebekken taktığımız küpesi kuşağında diğeri de 9 aylık olacak onda da bir sıkıntı yok