Benım kızım şuan 2ay 2günlük ve biz sadece 40gün çektik bunu her gece sabah akşam hiç durmadan ağlıyordu masaj yapardm yıkardım geçmezdi yine sonra 40günlük olduğunda tam annem ve kayınvalidem şey dedi aslnda bunu bende çok duymuştum eskiden bebeklerde kolik olduğunda damla yerine dereotunu kaymatıp suyunu verirlermiş biberonla içirirlermiş bende öyle yaptım mesela 2gün onu veriyorum mamadan sonra 2günde su susuz kalmasın sonuçta suyada ihtiyacı var ve o günden beri ne karın ağrısı kaldı nede gaz sorunu bazen oluyo tabi ama çok şiddetli değil oda çook nadiren kısa sürüyor masaj yapınca karnına veya kakasını yapınca geçiyor