bisenakillisinzaten Bizde genetik test yapmak da çok kararsız kalmıştık herkes yapma birsey çıkmaz dedi ama yaptırdım. Doktorların dediği gibi genetik sendrom çıktı hayatımın en kötü günüydü diyebilirim ama şimdi daha sakin düşünebiliyorum yaptirmasaydim da o hastalık onda var olacak ti zaten değişen birsey yok. Bazen diyorum iyiki öğrendim ne yapacağımızı biliriz hazırlıklı oluruz, bazen de diyorum keşke yaptirmasaydim bu stresi yaşamasaydım. Sizin hakkınızda hayırlısı olsun