Bebeğim ayak üstü ve sağ bacağı lenfodemli doğmuştu. Hamilelikte de belliydi ve başka belirtilerde vardı. Doktorlar genetik bı hastalıktan şüphelendi. Biz o zmaanlar yaptirmamistik genetik testini. Şuan 14 aylık. Esim ve çocuk doktoru arkadaşı 1 yaşında yaptıralım demişti bu testi. Ama her sorduğumda gecistiriyor. En son geçen gün sordum yaptirma taraftari olmadığını da hissediyordum ama bu sefer açık açık söyledi. Biz sadece merakımizı gidercez öğrendiğimizde de hasta gibi davrancaz diyor. Ama inanın ben zaten her şekilde kendimi hazırladım o da öyle. Ama benden kat kat üzüldüğünu anlayabiliyorum. Kendisi de sağlıkci. Evet bı tedavisi yok ama bu genetik testi yaptirmamiz lazım sizce nasıl ikna edebilirim. Sonra da ramazandan sonra yaptırırız dedi ama hep bı bahaneyle geçiştiriyor 😵💫