Kızlar kızımın bir gün burnu aktı grip olacak gibiydi ama olmadı fakat öksürük kaldı doktorla iletişime geçtik getirme hastaneye sağlıkocağına götür dinlesin dedi sağlıkocağına götürdüm sağlıkocağındaki doktorda hastane doktoru zaten uzman birşeyi yokmuş ama öksürük kaldı zatiden verdiler içirdim 2 gün geçmedi. Nebuzilatör ile serum fizyolojik koyup biraz verdim iyi geliyor burnunu çekiyorum ama birşey yok.
Pekmez verdim Soğan karanfil batırıp başucuna koyuyorum geçmedi dün artık balgamdan öksüre öksüre kustu azıcık rahatladı. Bazen öksürüğü tutuyor aşırı derecede kesecek öneriniz var mı???