cnsu77 canım gözün aydın sağlıkla büyüt bebeğini❤️ Böyle hissetmen çok normal inan çoğu anne bu durumla karşılaşıyor😔Benim gece oldumu içime bi huzursuzluk çöküyordu sürekli ağlıyordum eşim izindeydi hep evde olmasını istiyordum işe gitme vs diyordum.Hiç geçmeyecek gibi geliyordu ama inan geçiyor. Şimdi kızım 5,5 aylık çok şükür günüm onunla nasıl geçiyor anlamıyorum zaman su gibi. Sabret her şey düzelecek. Her anın tadını çıkar bebeğini sağlıkla mutlulukla büyüt 🫶