Bence çok erken her çocuk farklı tabi ama oğluma 28 aylıkken başlamıştık ve başarısız olmuştuk çocuk hazır değildi ki belirtileri vardı oda kakayı söylerdi gece bezi kuru kalkardı vs ama başarısız olduk 3 yaşa erteledim 3 yaşta başlayınca çok kısa sürede eğitimi tamamladık bebeğin de anneninde hazır olması çok önemli bence