Asdfghjkl1 salam. Kecen defe de bele bir post acmisdiniz. Beli normaldi. Aybasi olmaya bilersiz. Az cox ferq etmir, emizdiren qadinlarda aybasi duzensizliyi normaldir. Test negativ cixirsa narahat olmayin. Bundan evvel aybasi olmamisinizsa ola bilsin ki helede olmayacaqsiniz. Yox olmusunuzsa bu demekdir ki aybasi duzensizliyi yasayirsiz. Dogusdan sonraki 1 il bu normal sayilir. Eger cox narahat olsaniz, ginekoloqa gedib qan testi eletdire bilersiniz. Belkede tsh hormonlariniz yuxaridi. Oda mumkundur 🙂