2 gündür Yasmin plus kullanıyorum,ilk kullandığım gece baş ağrısı yaptı bunun normal olduğunu biliyorum ama dün gece içtikten sonra midem o kadar çok bulandı ki istifra ettim. Resmen elim ayağım boşaldı, artı olarakta yine baş ağrısı. Yan etkilerinde ilk kullanımda bunların olabileceği sonrasında geçeceği yazıyor. Bunlar normal mı aynı durum sizde de oldu mu? Bu arada ilk defa kullanıyorum daha önce hiç kullanmadım.