canankuzy Kizlar 3 buçuk aylık bebeğim kucağıma oturunca saniyelik vücudunda titreme oluyor genelde oturunca ve titrediği az buçuk belli oluyor sizce neden böyle oluyor başına gelen var mi
annekadin21 canankuzy 10 aylik. Bazen yemek yerken yapiyor oğlum. Normal bence anlık bize bile geliyor titreme
pimpiriklianne43 canankuzy benimde 3.5 aylik aglarken ellerini titretiyor bazen elini tutunca geçiyor herhalde normal birseydir
balkizlar canankuzy biz ayaklarını çenesini falan titretirken fark ettik korktuk hatta 2. Çocuğumuz.. 1. De yaşamamıştık hiç…bir kaç doktora sorduk normal dediler.. tam ne zaman geçti bilmiyorum gerçekten 4 ayı bulmuş olabilir
canankuzy pimpiriklianne43 benimkide kucakta titriyor saniyelik ben kucakta belki düz yatarken de titreme oluyordur bilemiyorum
pimpiriklianne43 canankuzy normalde yapmiyor benimki aglarken yapıyor hic doktora sormak aklıma gelmedi herhalde birsey olmaz inşallah
Aseldurumom_ canankuzy canım titreme b12 eksikliğinden oluyormuş eğer sıçramaktan bahsetmiyorsan doktorumuz söylemişti öyle bir şeyle karşılaşırsanız direk b12 sine baktırın kızımın düşük ama titreme yaşamadık bir bastırabilirsin
Ruzgarguluu canankuzy işte biz yapıyoruz ya bazen üşüyünce öyleyse korkmayın o ürperme ama normal titriyosa bir nörolojiye götürün eeg cekilsin
canankuzy Ruzgarguluu direk maalesef norallojiye gidemiyoruz çocuk sağlık dan yarın için randevu aldık o gerekli görürse yoneldircejmis