pelnztrk benim oğlumun da sarılığı yüksekti. Biz saat başı az az besledik. 2 saatte bir 60 cc beslenmesi gerekiyorsa örneğin biz saat başı 30 cc verdik. 1 gece de fototerapi aldı 4 günlükken ama bizim değerimiz 18 falandı kan uyuşmazlığımız vardı hızlı yükseldi. Sık sık az az besleyin,sütünüz yeterli değilse mama vermekten çekinmeyin,günde birkaç defa mama verin. Bu şekilde atlatacaktır inşallah sarılığın tek şeyi sık sık beslenmesi.