KereMini1 merhaba geçmiş olsun. Bizimki de sünnet olalı 1 hafta oldu, o morluklar iyileşmesi henüz. Anesteziden dolayıymış morluk göreceksiniz korkmayın dedi dr.
Biz 7x7 cm gibi bir boyutta sargı bezi aldık, file gibi cok seyrek dokusu, kremi ona sürüp pipiye koyuyorum, hiç yapışmadı. Zaten çoğunlukla yapışmasın diyeymiş o ve pişik kremlerinde çinko olduğu için iyileşmeyi hızlandırırmış.bir de hala bardak kesip koyuyorum yüzüstü emiyor, kucağa alıyoru vs diye ama çoğu kişi bardak koymamış bile, yarın bardaksız mı gitsem artık diyorum 😕