kızlar selam, bebeğimde egzama başlangıcı varmış doktorumuz la roche posayın nemlendiricisini tavsiye etti. benim de kullandığım nemlendirici. baya bi büyük boy olduğu için 1.5 sene önce almıştım henüz bitmedi. kendim kullanırken sıkıntı etmiyordum ama şimdi bebeğim söz konusu olunca bilemedim. açalı 1.5 seneyi geçti sıkıntı yaratır mı yeni mi sipariş versen karar veremedim.