damlaz Kızım 6,5 aylık sesli gülmesini 2-3 kez duyduk ama şu an ne yaparsak yapalım sesli gülmüyor bu durumu yaşayan var mı
Usnac1995 damlaz Benim oğlum 3 aylıktı. Bezini değişecektim, bezleri aldım yanına attım . Birden gülmeye başladı 😂 sonra 50 kere attım hepsinde kahlaha attı. Bunu yapmasam hiç görmeyecektik mesela güldüğünü. Mutlaka vardır kahkaha atacağı şeyler ama daha yapmamışsındır😂
balyanakannesi_ damlaz benim eşimin ailesi çok gülümsemez fotoğraf çekilirken bile zorla gülerler bebeğim 4 ayına kadar gülümsemedi bile onlara çekecek diye çok korkmuştum ama 20 gündür maşallah biz durduramıyoruz kahkaha sesleri evin her yetinde her gün yeni bi özellik yükleniyor sizin de zamanınız vardır mutlaka güldürmek için sizde kahkaha atın şaşırmış tepki verin tepkisiz boş bakın denemediğiniz şeyler mutlaka vardır
Pirasalipuding damlaz her bebeğin gelişimi farklıdır ikizlerim birisi çok güleç biri çok nadir güler daha zamanı vardır 🥰
rachelgreen_ Boynundan gıdıklar gibi öpün ama uzun uzun - gülene kadar , benimki buna hep kahkaha atıyor 5 aylık 😂
melina09 damlaz aynı benim kızım öyleydi 7 ayı geçti bir açıldı bir açıldı artık tüm saçma şeylere gülüyor şükürler olsın 🤣🤣🤣🤣 zamanı vardır rahat olun
melina09 damlaz gerçekten asla ama asla gülmezdi acayip kafaya takmıştım bütün saçma sapan şeyleri yapıyordum hep ciddi hep ciddi aa bir gün birşey oldu çocuğa 🤣🤣 şuan 8,5 aylık
melina09 damlaz mizacı da farklı her bebeğin ben sesli gülmeden bahsetmiyorum gülümsemiyordu benimki 🤣 okdr dalgaya vuruyordum artık bu ne ciddiyet diye . İnanın onunda zamanı gelicektir
melina09 damlaz yazma yazma ben yazmayı bıraktım 🤣🤣🤣😅 akışına bırak . Genel gelişimi iyi ise aylık kontrolleri gerisi boş
atarepla Çok saçma şeylere gülüyorlar denk gelmemiştir. Yukarıdan bir oyuncağı bırakıp düşürmeyi dene. Bazen buna baya gülüyorlar.