yasminylmz Kızlar göğsüm çok kötü sertleşmiş patladı patlıycak gibi 😫ne yapmam gerekiyor acil yardım edin😢
saremomm_ yasminylmz 20 gün önce yaşadım aynı sorunu 🥹 antibiyotik kullandım ben doktor kontrolünde ve manuel pompa aldım biraz biraz sağım yaptım
Gokturkmom yasminylmz Manuel pompa ile göğsümüzü rahatlatacak kadar sağın,sağmazsanız kaçınılmaz son mastit olur.
naz2911 yasminylmz şimdi anlat ne zaman doğum yaptın ne sıkşıkla emziriyorsun kuzu ona göre fikir vereyim
yasminylmz naz2911 bebeğim 20 aylık. Bi ööğlen uykusunda bide gece uykusunda emziriyordum. Bazen gece sabaha kadar emiyordu bazı gecelerde hiç uyanmıyordu. Bide tek göğsümü başta sütüm çok olduğu için veremediğim için çekildi. Onu hiç vermiyordum
naz2911 yasminylmz İlk baş az miktarda sağım yap elle 2 3 dakika sonra sıcak duşa gir kanalların açılsın sıcak su tut göğüsüne duştan çıktıktan sonra soğuk buz uygula 10 dk kadar dolaşım yavaşlasın bu şekilde uygularsan rahatlarsın canım
yasminylmz saremomm_ geçmiş olsun canım🤎peki kaç günde çekildi sütünüz. Mastitmi oldunuz yoksa keseceğiniz için mi doktora gidip istediniz antibiyotiği?
saremomm_ yasminylmz teşekkür ederim 💝 mastit dedi doktor bebeğim 2 aylık ,muayene etti kendisi verdi antibiyotiği
guldenurcinar yasminylmz önce tamamen boşaltmadan sağım yapın ağrı yapmasın bu arada da oruç değilseniz bol bol limonlu su için