momas 17 ayda 3 kere hastaneye çocuk doktoruna giden biz 😂 Gerekmedikçe gitmedik biz hiç genelde özel aşılar dahil hepsi sağlık ocağında halledildi. Boy, kilo takibide aynı şekilde birde ebemiz çok ilgili, bilgili sağolsun yetti bize. Çok sık gitmek gerekmiyor öyle ayda bir veya iki ayda bir falan, ilk 3 ay hariç