Bebeğim 53 günlük. Sürekli ağlıyor. Karnı tok. Doyuyor eminim. Bez sayısı ve kilo alımından. Ama sürekli aç gibi aranıyor. Anne sütü ile besleniyor çok elzem durumlarda mama veriyorum.
Sürekli ağlıyor gün içinde ağlamadığı süre 5 dakikadır. Doktora söyledim bir hastalığı olsa iştahsız olur normal gazdır diyor. Ama delirmek üzereyim. Asla mutlu edemiyorum, neden anlamıyorum.
Gerçekten normal mi? Sizin bebekleriniz nasıl?