Bebeğimin iki gün önce sol gözünün kenarında bir kanlanma farkettim dün akşam uyurken gözünü kaşımaktan bir türlü uyuyamadı ağladı sabah da uyandım gözü yapışmış çapaktan çayla ve ılık suyla açtım ama birazcık şiş gibi evdekiler bir şey olmaz üşütmekten falan diyor doktora götürmemi istemiyor yardımcı olur musunuz korkmalı mıyım