Demett_k Arkadaşlar ben ayın 8 inde adet olmuştum. Tekrar ayın 20 sinde bir iki damla kan geldi. Ve 3 gündür oluyo sadece günde bir defa. Yani adet düzensizliğim yok. Neden böyle oldu anlamadım. Ve bu olay orucu bozar mı acaba. Oruç tutmam da sakınca varmı
Hiilyuss Demett_k adet bitiş gününüzden sayın 15 gün geçtiyse regl kanaması sayılıyor oruc tutulmuyor. 15 günden önxe olduysanız özür kanı sayılıyor otuc tutabilirsiniz. Yerleşme kanaması ihtimalinizi var mı sanki onu tarif etmissiniz😂