metemom_ enterogermina nın başka versiyonu varsa bilmiyorum. Ben eczaneden pediatrik olanı istiyorum dedim kutunun üzerinde iki yaş sonrası için uygundur gibi bişey yazıyordu 4yaş üstü içinde günde iki şase verin diyordu. Linex bakso yu da öneririm. Benim büyük kızım kabız olunca kusuyor o yüzden fazlaca probiyotik killandım. Nbl nin çiğneme tabletleri büyüyünce çok rahat oluyor mesela. Bir sonraki sefere nbl alcam büyük için. Küçük için de linex bakso alcam. Bunlar hep pediatrik probiyotikler. Eczaneden alırken de pediatrik diye belirtin. Ek gıdaya geçtiyseniz kefir de verebilirsiniz bebeğe