ert328_ yanlış bilgilendirmek istemem sizde bir araştırın öncelikle☺️ Çok fazla ön süt tüketimide yeşil kaka olmasına sebep olurmuş. Hemen doyuyor dediğiniz için aklıma bu geldi bir yerde okumuştum. Bir sonraki emzirmede en son emzirdiğiniz göğsününüzden başlayın ki son süt yani asıl yağlı olan sütte tüketilsin. Dediğim gibi, yinede siz bir araştırın sağlık söz konusu yanlış yönlendirmek istemem☺️