Kızım 3 aylık beslenme reddimiz vardı yeni yeni düzeldi, doğduğundan beri gece beslenmesi zorla yapıyor doktora da götürdük kanlarına bakıldı.
Uyku duzenı hala oturmadı gece 2-3 ü buluyor uyuması en son beslenmesını gece 12 de yapıyor sonra sabah 6 ya kadar ne yapsam yemıyor 6 da 100 cc ancak içip uyuyor zorumla, gündüz kendısı istıyor acıkıyor ağlıyor ama derin uykuya gırdıgı an asla yemıyor ıstemıyorum en son 5-6 saat sonunda zorla yıyor. iyice kafama takmaya başladım gündüz yıyen bebek uyuduğu an yemek ıstemıyor şekerine falan da baktırdık hep şeker delirmeme az kaldı bunun olması gerekenı ney Allah aşkına