27 aylık oğlum saçımı başımı yollmamak için kendimi zor tutuyorum artık, içimden kötü kelimeler geçiyor, kendimi sıkıp frenliyorum bedduaya geçmesin diye, yahu gece bir çocuk saatlerce ağlar mı sebepsiz hiç bir şekilde susturamıyorum, doğduğundan beri kesintisiz olmadı zaten hiç gece uykuları, meme yi bıraktık süte alıştı bu sefer sürekli süt istiyordu geceleri ama sürekli saat başı, 1 hafta oluyor biberonu sakladım bıraksın diye, ama ağlama krizleri bitmiyor çevreden utanıyorum artık öyle çok ağlıyor 😪