berrakhsmnlr Çok kötü hasta olacak gibi dedim. Benim hakkımda hiçbir şey bilmeden nasıl böyle bir yorum yapabiliyorsunuz. Böyle insanlara kurduğum tek cümle “kalbiniz gibi geçsin hayatınız”. Çünkü insan sadece bi yorumuyla bile kendini belli edebiliyor. Diğerleri gibi doğru düzgün cevap verebilirdiniz bizim sizin kadar aklımız kesmiyor mu?