[silindi] fatma_6141 bir zamanlar ayakkabı kutularıyla para çalındı o zaman da sordunuz mu nerden geldi bu paralar diye? Ya da büyük beyin ulkeden kaçırıp yurtdışında emlak zengini olduğunu da biliyor musunuz? Yoksa sadece makarnacilara destek yorumu mu?
Kizarmisdondurma fatma_6141 Annemi silkeleseniz daha çok para çıkar .. Şaşırtıcı rakamlar değil bunlar .. Hiç ticaretle uğraşan birileyle aynı masada oturdunuz mu ?
fatma_6141 Kizarmisdondurma biz ailece ticaretle ugrasıyoruz araplarla ortaklık vs yapıyoruz handiyince bu kadar para cıkmadı zamanla olan bişe
[silindi] Ogulluana valla ikisi de yaptıysa cezasını çeksin. Güç elinde olana kimse dokunamiyor, muhalefet yanlış yapsa ensesinda bitiyorlar. Para aklama, ihaleye fesat karıştırma, çalma çırpma olmayan bir tane akp belediyesi göstersinler gidip oy vercem.
likeli fatma_6141 40 milyon tl’yi çok büyük para sanmanız akpnin bize verdiği ekonomik zararın boyutunu gösteriyor işte. 40 milyon tl’ye istanbulda güzel bir ev alınıyor ancak. Evi alırsınız arabaya paranız kalmaz. Öyle bir para tomarlarla para dediğiniz.
fatma_6141 likeli zamanında BDDK (Bankacılık Düzenlememe ve Denetleme Kurumu) gelmişti incelenmişti ozaman devletin kasasından cıkmamıstı diye raporu bak ben suna ınanıyorum her belediyede calma oluyor ak partı mhp chp fark etmez yapıyor yolsuzluk..ama suda gercek inanın chp başa gelse ülkece geriye gidecez bunun garantisi var ha ben akp lı degilim siyasetle cok ilgilenmem ama chpnın komple degişmesi lazım bastakıde dahilde deniz baykal bunlarda iyidi rahmetli en azında bılgılı donanımlıydı ama adamların evinde 40 milyon cıkıyor ve bunlar yurt dısına kacarken yakalanıyor artı soru işareti
aslananne27 lceLady Türkiye bitti 🙅♀️güzelim ülkeyi mahvettiler yakında iç savaş çıkmazsa iyidir burda İtalyan arkadaşlarım gülerek sizin ülkeyi çocuklar yönetiyor diiyor dalga gecıyorlar bişi de diyemedim doğru söze ne denir ki😓
likeli fatma_6141 Yurt dışına kaçma yok. Adam kendisi açıyor kasayı bizzat teslim ediyor. Tek kaynaktan izlediğiniz için size gösterilene inanıyorsunuz. Ayrıca chp gelse bundan daha geri gidemeyiz o konuda içiniz rahat olsun. Geri gide gide yazının icat edildiği tarihlere kadar geriledik. Bundan daha kötü olmamız mümkün değil. Chp de şu an kötü falan değil. Yerel seçimlerde 1 parti olarak çıktı hatırlatırım. En azından akpden iyi demek ki. Zaman bizi haklı çıkartacaktır her seferinde olduğu gibi. Yaşayarak göreceğiz. Benim içim rahat elim temiz.
Kizarmisdondurma fatma_6141 Hanımefendi 40 milyon Bakın milyar değil Cidden çok komik bir rakam Siz karşılığını bildiğinize emin misiniz? Arkadaşın da dediği gibi İstanbul’un güzel bir semtinde 1 ev fiyatı bu
[silindi] fatma_6141 Araplar ile ortaklığın var ise. Saniyede sana 40 milyon çıkarır. Keza zor ve ulaşılmaz bir meblağ değil.
kupakizi_ CHP’li arkadaşlar kabul edelim ki uzun bir süredir bir şeyleri elinin tersiyle kendileri ittiler. Önce imamoğlunu halk deli gibi istemesine rağmen aday etmediler sonra daha seçime ne kadar var çıktı ben aday olcam dedi. Akıl işimi bu ? Karşıdaki adam gerek “kurcaladı buldu” gerek “iftira hile” vs ile adamı bertaraf etti. Ne yazık ki temkinli ve akıllı oynayamadılar. Bu arada hiçbir partiyi desteklemiyorum ama muhalefete çok kızıyorum. Daha güçlü olması gerekiyordu.
kupakizi_ fatma_6141 bunu anlamak bu kadar zor olmamalı işte. Sürekli bir hakaret aşağılama. Ne gerek var hepimiz çocuklarımız için endişeleniyoruz.
kibritci_kiz kupakizi_ iki tarafta birbirini koyun olmakla itham ediyor. Bir birlerinden hiçbir farkları yok farkında değiller. Bi taraf namaz kılıyor Allah diyor diye oy verirken diğer tarafta Atatürk’ün partisi diye oy veriyor. İki tarafı da eleştirince hemen karşı taraftan olduğunu iddia ediyor. Keşke dışardan bi görebilseler kendilerini :) İmamoğlu’na bu kadar sahip çıkanlar acaba Kk CHP oyları bölünmesin diye Muharrem İnce’ye itibar suikasti düzenleyip seçime girmesine engel olurken de aynı şekilde Muharrem Ince’nin de hakkını arayıp bu denli demokrasiden bahsettiler mi ?. Tek koltuk sevdalısı mevcut Cumhurbaşkanı değil. Mevcut muhalefet partisinin içinde ne oyunlar dönüyo. Mansur Yavaş’ta CHP’li İmamoğlu’da. Bak bakalım Ankara Belediyesinde bir tane Pkk geçmişli bağlantılı bir kişi çalışıyor mu? İstanbul belediyesinde neden var? Çünkü İmamoğlu satılık oylarla geldi o koltuğa, sol Kürtlerin oyu olmasa kazanabilecek miydi? Dem parti aday çıkarsa kazanabilecek miydi? Mevcut hükümetten kurtulcaz diye muhalefetin yanlışlarını da ölğmüne destekleyecek kadar kör olmadık şükür. Ama bizim gibi düşünenler halkın %5’i falan heralde. Milletimiz bayılıyor takım tutmaya pardon taraf tutmaya.
kupakizi_ kibritci_kiz gerçekten inceye çok üzülmüştüm o zaman. Umarım daha zeki ve akıllı bir muhalefet görürüz. Bu arada asıl koltuk sevdalısı kk. Adam yapışmıştı resmen. Bi izin verseydi İmamoğlu içerde değil baştaydı.
bidebayilistersenferiya kibritci_kiz aynen öyle elle tutulur arkasında duralım diyeceğimiz kimse yok. Eski günlere döndük sağcı solcu davasına ülke mahvoldu.