Kızlar bebeğinizi uykudan uyandırıp emziriyormusunuz yoksa kendisinin uyanmasınmi bekliyorsunuz ben kendim uyandırdığım huzursuz oluyor uyandırıp emzirmedigim için yanlışımı yapıyorum bazen 4 5 saatinde buluyor uyuması 120 cc mama veriyorum yatmadan azaltmammi lazım cc sini yoksa 3 saat sonra uyandırıp emzirme mi lazım kilo alımında yavaşladı emdiği için mi yoksa böyle biraz bazenleri uzun uyuduğu icinmi acaba