İlk iki ay çok güzel kilo aldı bu ay kilo almamış evde tarttım sadece 300 gram almış Her seferinde zorla emziroyorum ne olur atak diyin geçecek diyin sütüm olmasına rağmen içmiyor üzülüyorum Zaten ilk aylar güzel kilo alıyorlar ondan sonra yavaşlıyor kakasını da 3.04 günde bir yapmaya başladı önceden günde 2.03 kez yapardı acaba kakasını yapmadığı için tok mu hissediyor ondan mı huzursuz ya da iştahsız çünkü kakasını sık yaptığında daha iştahlı içiyordu