leynr kızım da 4 yaşında. Yemek konusunda keşke secici olsa diyorum bazen, en azından sevdiği şeyler olurdu onları yapardım ama benim ki vallahi billahi ac yaşıyor su bile içmiyor sonucunda da tabiki yıllardır kabizlikla uğraşıyoruz sürekli ilaç kullanıyoruz. Bizde Zeytinyağı vs fayda etmiyor ama burda bekleyeyim öneriler önemli benim için de..