Kızlar internetten baktim net bilgi yok belki yakinda tasinanlar vardir diye aciyorum bu postu.
Kayserideyim oncelikle kiraciyim ve evden memnun olmadigim icin yine kiraya tasinacagim bu ucretler nedir toplam hepsinin fiyati ne oluyor ve odeme direkt nakit mi gerceklesiyor kart ile oluyor mu? Ve nakliyat sökme takma islemlerini yapiyor dimi? Mesela gardrobu parcaliyor geri takiyor yeni eve tasindiginda dimi?