darkledi
Çok geçmiş olsun, hangi hocaya gidersen git hiçbir hoca sana kimin yaptığını söylemez. Genelde en yakınındakiler yapıyormuş. Arkadaşımın başına da gelmişti. Bu kişiler eve giren çıkan da oluyormuş. İnsanların sana olan tavırlarına falan bakabilirsin mesela yada ortama girdiğinde yüz şekli değişenler olur muydu şimdiye kadar onları gözlemliyebilirsin.