handeuraz18 Molfix 5 kullanıyorum yine iz yapıyor ama iyi gibi iz yapmasından dolayı 6 mı alsam diyorum sizce kızlar 🤔
beyzzsenturkk_ handeuraz18 ben 11. ayından beri 6 numara kullanıyorum hep tombul bir bebekti şu an 26 aylık hala 6 numara kullanıyorum 5 çok küçük kalıyor onun yanında
Ymomm handeuraz18 evet belli ki sıkıyor molfixsin kalıpları küçük zaten kızıma yaramadı değiştirdik prima rahatlık 🫠