handeuraz18 bizim de aynı problem var 9300 kilosu ama 4 numara kullanıyorduk iz yapıyordu 5 numaraya geçtik ama onda bir tikd aha azaldı iz yapması, sanırım iç bacakla alakalı bizimki zayıf olmasına rağmen iç bacağı boğum boğum ondan oluyor galiba bu arada iki cırt cırt da bağlarken birbirinin üzerine bile gelmiyor arada mesafe oluyor ve lastiklerini düzelterek takıyorum dikkat ediyorum genis zıbın da kullanıyorum 2 yaş kullanıyorum genelde , bezlerin kiloya göre uygun olmadığını düşünüyorum