esim bi pantolon aldı daha 1 kere giydi ben ne olduysa bilmiyorum 1 kere yıkadım kuruttum eşim giyerken kalem izi gibi lekeler gördü akşam tekrar yıkadı lekeler cıkmamıstı internette asetonla silin diyor ama kumaşı zarar görür mü bilemedim keten karışımlı bi kumaş bej renginde neyle silsem çıkar 🤦🏻♀️