MinikBaligim Selam kızlar ben pastörilize süt ile yoğurtlu yapıyorum daha demin makinaya mayalayıp koydum da baktım tarihi 23.03 yazıyor bebek için yapmıştım ama mantıken tarihi yarın bitmiş oluyor ama atsammı yenidenmi yapsam bilemedim kafam karıştı
oglumubeklerken MinikBaligim sütün formu değiştiği için yani artık süt değil yoğurt olduğu için sorun olmuyor diye biliyorum ama içiniz nasıl rahat ederse onu yapın tabi ki
456PlayerEsra MinikBaligim atmak olmaz . Tadı ekşiyse ayran yaparsın değilse her yemeğin yanına koy tüketin bişey olmaz