Merhabalar , benim de bebeğim 4.5 aylık yaklaşık 3 haftadır inanılmaz uyku problemimiz var . En son 6 saate kadar çıkarmıştık . Şimdi saat başı uyanıyor. Her seferinde ağlama krizi emzirmek zorunda kalıyorum. Resmen saldırarak emiyor. Sizce aç olduğundan mı böyle ? Bu arada sütüm var eminim ama son 1-2 aydır 3-5 dk arası anca emiyor . Sonra krize giriyor emmek istemiyor 😢 Sizin düzene girdi mi ?