Arkadaşlar iyi akşamlar malum bayram yaklaşıyor bebişte büyüdü artık oto koltuğunu takalım dedik ama bizim arabada isofix yok maalesef, oto koltuğunda var. Nasıl yapabiliriz? Arabaya isofix takılıyor mu, takılıyor sa nerede taktırabiliriz? Ya da başka nasıl bir çözüm bulabiliriz? Çok sordum kusura bakmayın şimdiden teşekkürler 🌸