Bebegım 27 aylık bu hafta bıraktırma surecındeyım ,neredeyse umudu kestı dıyebılırım öylesıne bagımlıydı kı butun gun ve gece zırt pırt saga donse uykusu acılır emerek uyurdu.dogdugundan berı emzırerek uyuttum.bıkac gundur uykuları ıyılesmeye basladı ve hiç yemezdı cıddı anlamda zayıflamıştı şuan hafıften yemek ıstıyo ,keske 2yasında bıraktırsaymışım dedım hem kendıme hem ona ezıyet etmişim farketmeden.o duygusal bagı cok sevıyordum ve nasıl bıraktırcam korkusu nedenıyle çok erteledım.son zaöanlarda dişti atestı derken surecımızdr cok uzsmıstı.resmen dunya varmış