prenseselsa
Evet eskilerin var böyle inanışları ilaç almasanda öyle söylerler . Beklemiş süt sağ sonra ver derler. Bence yok öyle bir şey ilaç kullanmadıysanız verin . Tabi ilaç kullandıysanız bebeğe geçmesin diye sağın sonra verin .
Benim komşum gelini ile yaşıyor kız emzirmeden kesene kadar sıcak hiçbir şey içirmedi neymiş bebeğin ağzı yanarmış soğukta içirmezdi üşütür bebek diye kızcağız 2 sene ne sıcak ne soğuk tüketemedi