Kızlar kızım hem hasta hem üst dişlerini çıkarıyor. Hangisi yaptı bilmiyorum ama ateşi yükseldi 38.1-38.2 gibi hemen calpol verdim 1 saat önce. Düşmedi alnına ve eklem yerlerine ılık bez yaptım. Şu an zıbınla duruyor üstünde müslin örtü var bacakları açık. 37 e düştü şükür. Anlık mı düştü yoksa düştü mü bilmiyorum sürekli ölçüyorum. Şimdi de üşür mü diye korkuyorum. Giydiriyim mi napıyım ? Ev 22.5 derece kombiyi kapadım. İlk bebeğim tecrübesizim bu konuda. Allah çocuklarımızı korusun, şifa versin inşallah