Selam arkadaşlar oğlum 2 yaşına girecek. Emzikle uykuya dalıyor ve asla emziksiz uyumuyor. Ama son zamanlarda emziğini dişleyip yırtıyor, koparıyor. Sürekli yenisini aldım ama sonuç hep aynı. Uyku içinde kopar falan diye korkuyorum ve bıraktırmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim? En çok zorlanacağım durum uyku konusu.