Angellove94 İyi akşamlar kızlar idrar yaparken yanmam var sürekli tuvalete gitme isteği sancım var nasıl geçer varmı bir öneriniz çok kötüyüm hastaneye gitsem mi bilemiyorum çocuklarımda uyudu gitmekte istemiyorum evde yapılabilecek birşey varmı veya ilaç hangi ağrı kesici geçirir bol su içtim ama bir faydası olmadı 😓
iremgl Angellove94 hamileyken bende olmuştu sağlık ocağı bı ilaç vermişti iyi gelmişti ve çok su içmiştim ama ilacın adını hatırlamıyorum suan
sareceymer Angellove94 çok geçmiş olsun Berbst bir durum biliyorum çok yaşadım zamanında evde yapabileceğiniz tek şey bol su içip sıkça idrara çıkmak başka da birşey yapamazsınız ha varsa papatya içmek maydanoz suyu yapıp içmek söktürücü etkileri vardır tabi gebelik falan yoksa inun dışında birşey yok doktora gidip ilaç almanız gerek
benikicocukluanne iremgl nasıl bir ilaçtı tek dozluk suya katılan tarzda mı ? Bana da yazdı ama emziriyorum içime sinmiyor.emzirirken içebilirsin dedi ama sonuçta antibiyotik 😔
Angellove94 sareceymer gebelik yok teşekkür ederim denerim son sonu galiba hastaneye gideceğim çok sancım var 😔
Evrenadres Rahatlatmasi icin sirkeli suyla taharet, elma sirkesi. Hem enfeksiyonu da inanilmaz derecede azaltiyo zamanla, hic terketmedigim zaman zaman uyguladigim bi bakim oldu. Hem hamilelikte de en büyük kurtaricimdi
1prensessannesi Angellove94 saglikocagi yazar mı bilmiyorum ama cipro diye bur ilaç çok iyi geliyor hemen fayda eder acile gitseniz de yazarlar
Angellove94 1prensessannesi evde var nidazol diye de var hangisini içsem bilemedim ama çok kötü birşey bu hemen geçeceğini sanmıyorum umarım yarın bana orucu bozdurmaz 🥺
benikicocukluanne Angellove94 çok geçmiş olsun aynı konuda bende başlık açtım bu akşam.bendede idrar yolu enfeksiyonu çıktı…27 günlük bebeğim var.doktor tek dozluk bi antibiyotik yazdı.emzirirken içebilirsin dediler ama içime sinmiyor içemedim kaç gündür.bol su içiyorum günde 3 lt bazen daha fazla ama hala devam ediyor
arasardaannesi benikicocukluanne bnada hamıle ıken yazmıstı tek kullanımlık toz ıctım bı sakıncası yoktur doktor yazdıysa ıcın ıy gelcktır bn hıc dusunmeden ıctm . sıkayetımde yoktu tahlılde azcık enfeksiyon cıktı dıe vermıstı🌺
iremgl benikicocukluanne hap olarak vermişlerdi içinden sadece 1 tane çıkmıştı içtikten 1 saat flan sonra birden karın ağrısı yaptı tuvalete çıkarttı hemen 3 gün sonra gene içeceksin dedi doktor ama ben geçti diye icmemistim
Aayse123 Karnabahar kaynat suyunu iç hiç birsey kalmiyor beni bu hastalık.bitirmisti sürekli tekrarliyordu dut kuruşunu da kaynattim çok içtim o da çok iyi geliyor ama kökten karninaharin varda hazırda kaynak ılık olunca iç inşallah şifa olur antibiyotik veriyor doktor şase monuol diye bir ilaç ama benin hep tekrarları Karnabahar çözdü
1prensessannesi Angellove94 cipro yu için sabaha kadar hafifler olmadı acile giderseniz iğne falan yaptırırsiniz
_YanakReisinAnnesii Angellove94 bende aynı sizin gibiydim ve en son çok aşırı ağrılı bir idrar sonrası kan gelmesiyle birlikte acile gittim. Enfeksiyon çok yükselmişti 2 li antibiyotik başladı ve kuvvetli de bir ağrı kesici verdi. İlaçları kullandıktan birkaç gün sonra rahatlamıştım.
Erva2alya _YanakReisinAnnesii peki kan gelmesi kaç günde geçti aynı şey başımda şuan kan geldikçe kafayı yiyecem
benikicocukluanne arasardaannesi ben takıntılı bi insanım ilaç içecekken kırk kere düşünürüm.bide emziriyorum ya 2 kat tedirgin oluyorum.hiç iyi bi huy değil farkındayım…kafayı yormayıp içmek gerek en güzeli..teşekkür ederim 🥰🌸
arasardaannesi benikicocukluanne öledır ama bnde ıctım baska ıcenlerde vardır doğum sonrasıda zaten antıbıyotık ıcıoz doktor yazıo ıcıoz yapck bıse yok merk etmeyın ınsallah hıc bıse olmaz hata yapan doktorlardan korusun Allah ıns .bebeklerımız doguo mesela yenidoğan daha yogun bakımda kalıolar enfeksiyondan antıbıyotık verıolar o mınnacık bebıslere fln.yanı gerklı ve zararı olmıcaltırkı doktor yazıo gecmıs olsn ıns. 🌺
benikicocukluanne arasardaannesi çok haklısın o açılardan bakınca bebeklere bile antibiyotik veriliyor 🥲 güvenli olmasa verilir mi.birdd bu ilaç anne sütüne en az seviyede geçen ilaçmış.yatın içeceğim inşaallah 🤗🤲 motivasyonun için trşekkürler 🌸
queen_bee Angellove94 sıcak su torbası koyun karnınıza ya da sıcak bir duş alın, tam geçirmese de biraz rahatlarsınız