Agoghst cok zor gerçekten Allah sabır versin. Salyası 2.aydan beri akıyordu ama o dönem sanki ağzından su dökülüyor gibiydi, kafası sıcaktı, eller hep kulaktaydı, hunharca damağını kaşıyordu, çok huysuz su bir de omzuma aldığımda ağzını omzuma vuruyordu sürekli. Fotodan pek anlayamadım dediğim gibi fotoğraftaki gibiyken doktor dişleri yerleşmiş demişti. Eğer hasta değilse belirtiler benziyor canım. Çay kaşığı ile ara ara kontrol et 😊