Dün kene ısırmıştı halsizim hasta gibi hissediyorum kan verdim temiz dediler panik atak hastasıyım kesin ölcem diye ağliyorum sakinleşmiştim aslında ama yine başladi çocuklarım için ağliyorum kim bakacak onlara ölürsem diye kimsem yok annem ablam olsaydı ne güzel onlara emanet ederdim. Dua edin nolur sıkıntı çıkmasın korkutucu yorum yapmayın kafa dağıtmak için çabalıyorum yanlız kalınca artıyo bu korkularım 😟😟😟