Perii0 nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bursa güneşli 16 17 derece olmasına rağmen çok soğuktu.Biz beyaz badide seçeneklerinizin arasına ekleyin baktınız hava sıcaksa gömlek tarzına dönersiniz.Ben her senenin başı düz beyaz gömlek ve badi muhakkak alıyorum.Kombinlemesi kolay oluyor