Selam kızlar, 53 günlük kızım var memede zar zor duruyor artık gündüzleri galiba meme reddi yasıyoruz. Çünkü gün içinde sağıp biberonla da takviye verıyorum. Siz emzirirken memede ne kadar kalıp emiyor. Benim bir iki dakka emıyor aglayıp cıkıyor öyle öyle anca 6-7 dk emdirebiliyorum. Ben alttan sancısı var ondan cıkıyor diye düşünüyordum ama büyük ihtimal meme reddi. Çünkü tamamen sakinken mememe alıyorum bir iki çekiyor sonra hareketlenip ağlayıp cıkıyor