Merhaba 2 ay önce oğlum sünnet olmuştu 1 ay sonrasında yapışıklık oldu doktor zeytinyağı ile geriye ittirin dedi dışarı çıktı normale döndü fakat her bez değiştirmemde içine yine gömülüyor normal mi bu acaba sünnet işlemi olmadı mı diye düşünüyoruz doktora götüreceğiz hafta içi normal ise ne zamana kadar geriye ittirme işlemini yapmam lazım? Cevap verenler için Şimdiden teşekkürler 😊