Şu an mevsim geçişi olduğu için dökülme çok normal, bizimkiler de döküyor. Dyson+ smarter xl tüy toplayıcı kullanıyoruz temizlik için harika oluyor. Eğer normalden çok fazlaysa mamanızdan kaynaklı olabilir, tavuklu mama yerine somonlu alın, Acana bu konuda en iyi bence ama maddi olarak zorlayabilir. Ya da biotin takviyesi yapın. Lütfen kendinizden vazgeçmeyin. O da minik bir evlat