Hanımlar, 9 aylık kızımla ve eşimle bayramda 1 haftalığına başka şehirde yaşayan annemlere gidicez. 2 buçuk saatlik uçak yolculuğu, sonrasında orada yürütecinin mama sandalyesinin top havuzunun filan olmaması gibi şeyler kızımın çok sıkılmasına ve huysuzluk edip beni yormasına neden olur mu diye düşünüyorum bazen. Bir de kızım, ben ve eşim dışında kimsenin kucağına gitmez. Kendini sevdirmez.
Bi kaç oyuncağını götüreceğim.
Var mı tavsiyeleriniz ..?
Bir de sun exp. bebek arabasını kesin alıyor değil mi ..?