Herkese hayırlı ramazanlar.
Ben çok kötü şeyler yaşadım evlilik hayatım boyunca Rabbim kimsenin başına vermesin inşallah boşanma davasında istismar aldatma fiziksel psikolojik ekonomik şiddetler var hala mahkeme devam ediyor hakim ilk kez baba ile görüş verdi 7,5 saat ayda iki kez ama ben o kişinin yaptıklarından dolayı asla görüş istemiyorum çok korkuyorum çocuğuma zarar verir diye hakim de annenin belirleyeceği refakatçi eşliğinde görüş dedi bu görüşte cocugumun yanında bende olabilir miyim ?
Çocuğum benden hiç ayrı kalmadı o kişiyle yapamaz ve görüş yeri bile belli değil bunun için ne yapmalıyım bu görüş yeri ve görüş saatinde azalma olabilir mi karşı taraf avukatıyla görecekmiş bu mümkün müdür ?