incimk hayırlı olsun🌸 benim çok fazla dikişim vardı, doğumdan çok daha uzun sürdü dikişler ama herhangi bi şey kullandırmadı doktorum. dikiş yerlerimi kuru tuttum, kabız olmamaya dikkat ettim iki hafta içinde acısı geçti. ilk başlarda oturamıyodum eğik durmak zorundaydım ama kırkı çıkana kadar tamamen kapandı dikiş yerlerim de.